افزایش ۵ درصدی تردد از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار گفت:حدود ۳۶ هزار مسافر در ۵ ماهه گذشته از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۵ درصدی را شاهد هستیم.

لطف اله بابایی در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه از ۳۶ هزار نفر تعداد هزار و ۲۵۸ مسافر ایرانی و ۳۴ هزار و۷۳۸ نفر نیز مسافر خارجی است، گفت: مسافران ایرانی به صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد کرده‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت مشابه پارسال ۳۴ هزار و ۱۹۰ مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده بودند می گوید: در ۵ ماه گذشته افزایش ۵ درصدی را نسبت به سال قبل  شاهد هستیم.

او تعداد مسافران ورودی ایرانی را هزار و ۲۵۰ نفر برشمرد و افزود: در ۵ ماه گذشته ۱۶ هزار و۹۷۲ مسافر خارجی وارد مرز و ۱۷ هزار و۷۶۶ مسافر خارجی نیز از مرز بیله سوار خارج شده‌اند.

بابایی از افزایش ۱۵ درصدی مسافران ورودی خارجی به مرز بیله سوار خبر داد و گفت: در ۵ ماهه سال گذشته ۱۴ هزار و۷۵۹ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوارشده بودند که در ۵ ماهه گذشته این رقم ۱۶ هزار و۹۷۲ نفر بود.

او تصریح کرد: در مدت یاد شده ۵۰ هزار و۷۸۹ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پر و خالی را از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند که در این مدت ۲۷ هزار و۱۳۱ دستگاه وارد و ۲۳هزار و۶۵۸ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در ۵ ماهه گذشته به تردد ۴۹ هزار و ۸۸۸ دستگاه کامیون و ۹۰۱ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار اشاره کرد و گفت: در تردد اتوبوس از مرز بیله سوار نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۷۴۸ دستگاه بود در ۵ ماهه امسال افزایش ۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.