سد معبر دست فروشان میوه یکی معضلات کلانشهر اهواز

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: موضوع سد معبر دست فروشان میوه یکی از معضلات کلانشهر اهواز است.

احمد موالی زاده گفت: مشکلات شهر اهواز روی هم جمع شده‌اند، کاری به گذشته نداریم و باید اکنون را نگاه کنیم که ما مسؤولان حاضر برای شهر چه کاری انجام داده‌ایم.

او می‌گوید: نمی‌توانیم فرافکنی کنیم که سال‌ها در شهر کار صورت نگرفته بلکه حرف ما این است که هر کدام از ما با توجه به شرایط و مسئولیتی که بر عهده داریم باید برای توسعه شهر کمک کنیم.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: خیلی از شهر‌های مهم کشور یک مرکز میوه و تره بار محله‌ای دارند که قیمت میوه را به شدت کاهش می‌دهد، اما در اهواز چنین مراکزی وجود ندارد و خلأ آن احساس می‌شود.

این مقام مسئول ادامه داد: این خلأ با حضور چند دست فروش و وانتی که اتفاقا مشکلات زیادی را بوجود می‌آورند، پر می‌کنند و جای مراکز میوه و تره بار را برای مردم می‌گیرند.

احمد موالی زاده گفت: خیلی از کلانشهر‌های کشور میدان میوه و تره بار دارند که اهواز از وجود چنین مراکزی برخوردار نیست و نسبت به وجود چنین مشکلی گله‌مند هستیم. به دنبال آجر کردن نان دست فروشان نیستیم، اما با نظارت بیشتر شورا بر عملکرد شهرداری و الزام آن بر اجرای طرح‌ها، می‌توان وانتی‌های دست فروش میوه و تره بار را ساماندهی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
France
علی
۱۸:۲۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۲
واقعا در زمینه سد معبر وانت های میوه فروش شهرداری اهواز هیچ کاری نکرده
این وانت ها باعث ترافیک های شدید و تصادفات گسترده در شهر شدن
کلا اهواز شهر بدون صاحب است