پایان امسال؛ افتتاح طرح پلی آلومینیوم کلراید پتروشیمی ارومیه

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از افتتاح طرح پلی آلومینیوم کلراید این واحد تا پایان سال خبر داد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست به عنوان یکی از مهمانان استودیو «به قله نزدیکیم» با تشریح تعدادی از برنامه‌های توسعه‌ای پیش روی این شرکت، از افتتاح واحد پروژه پلی آلومینیوم کلراید تا پایان سال خبرداد و گفت: با افتتاح این واحد از واردات این محصول که در صنایع تصفیه آب اهمیت زیادی دارد، بی‌نیاز می‌شویم.

اکبر اسمعیلی با اشاره به اشتغال نسل جوان در پتروشیمی ارومیه، گفت: علی‌رغم نزدیکی به قله‌های پیشرفت در صنعت پتروشیمی هنوز راه دراز و کار‌های سنگینی وجود دارد.

وی افزود: پتروشیمی ارومیه علی‌رغم دور بودن از مناطق عملیاتی در جنوب کشور و دور بودن از مراکز دریافت خوراک نه‌تن‌ها خوراک مورد نیاز خود را تأمین می‌کند؛ بلکه خوراک صنایع دیگر را هم پوشش می‌دهد.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه ادامه داد: اسید سولفوریک، سولفات آمونیوم، کریستال ملامین، سولفات پتاسیم، اسید کلریدریک و نیتروژن گوگردی جزو از جمله محصولات تولیدی در شرکت پتروشیمی ارومیه است، اما در برخی بخش‌ها همچون کریستال ملامین سایر صنایع را پوشش می‌دهیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگرچه برای فروش محصول در این مورد رقابت زیادی وجود دارد؛ اما پتروشیمی ارومیه به رسالت خود در تأمین خوراک عمل می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.