امام جمعه سمنان:

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را در هم کوبید

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: طوفان الاقصی پیروزی بزرگ برای جبهه مقاومت است که هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب را در هم کوبید.

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و  امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران ضربه سخت در طوفان الاقصی دست به مظلوم‌نمایی زد و سپس رسانه‌های غربی منتسب به خودشان از دروغ‌افکنی‌ها عذرخواهی کردند؛ هر چند برخی رسانه‌ها این دروغ‌ها را منتشر نکردند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب بیان کرد: طوفان الاقصی پاسخ جبهه مقاومت به بیش از نیم قرن ظلم و ستم است که شکست سخت بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و جبران این ضربه آسان نیست.

امام جمعه سمنان با اشاره به برخی مقاله‌های منتشره از سوی رژیم غاصب صهیونیستی تصریح کرد: در این مقاله‌ها، از رژیم صهیونیستی به عنوان قوم برگزیده یاد شده است که اجازه هرگونه اقدام سخیف و جنایتکارانه دارد.

وی با اشاره به زلزله افعانستان و جانباختن بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر یادآور شد: نمازگزاران به اندازه توان خود در راستای نوع‌دوستی به زلزله‌زدگان افغانستان کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به سفر رییس جمهور به شیراز افزود: افتتاح بزرگترین آزادراه اصفهان - شیراز و طرح‌های تامین آب پایدار از برکت‌های سفر آیت‌الله رئیسی به شیراز است.

وی با اشاره به در پیش‌بودن سفر رییس جمهور به استان سمنان، گفت: امید است تامین آب پایدار از طریق انتقال بین حوزه‌ای خبر خوش آیت‌الله رئیسی در این سفر باشد.

وی با اشاره به بیست و ششم مهرماه روز تربیت و بدنی و ورزش بیان کرد: ورزش عامل سلامت و تندرستی است و باید مورد توجه باشد.

امام جمعه سمنان گفت: توسعه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی به منظور نشاط‌افزایی با تامین زیرساخت در تمامی مناطق شهری به طور متوازن مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.