معاون استاندار:

انسجام و یکصدایی لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: برای توسعه همه قومیت‌ها باید یکصدا و یَدِ واحد باشیم و اگر این زمان را از دست دهیم ۲۰ سال دیگر عقب می‌مانیم.

رضا شریفی  در جلسه شورای اداری خاش در جمع اعضای شورای اداری، معتمدان و ریش سفیدان این شهرستان، گفت:  توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به عنوان اولویت تعریف شده و این اولویت هم در نگاه مقام معظم رهبری و هم در نگاه سران سه قوه وجود دارد بنابراین در چنین شرایطی که همه توان کشور در سطح ملی در کنار ماست مسوولان باید به بهترین شکل کار کنند.

وی بیان کرد: توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به عنوان اولویت تعریف شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم.

وی افزود: برای تحقق این امر اولویت‌های سیستان و بلوچستان شناسایی شدند و نظام مسائل و نظام حل مسائل استان نیز احصاء شده است.

شریفی اذعان کرد: در همه حوزه‌های معدن، تامین آب، توسعه سواحل مَکُران، اشتغال، تربیت نیروی انسانی متخصص برنامه‌ریزی شده و کارگروه و تقویم اجرایی تعریف شده و اعتبارات را نیز اولویت بندی و تخصیص آن را به طور جد پیگیری می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: شتاب توسعه در سیستان و بلوچستان باید بیشتر از این باشد چرا که ما نسبت به استان‌های همجوار عقب‌تر هستیم و این در حالیست که این استان‌ها درگیر مسائل زیربنایی همچون جاده، گاز و آبرسانی نیستند و در دهه‌های گذشته از این مرحله عبور کرده‌اند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتباط مسوولان با نخبگان، معتمدان و کسانی که دغدغه مردم را دارند برای همفکری و گره گشایی از عقب ماندگی‌ها یک نیاز جدی و همیشگی است و باید سرلوحه کار مسوولان استان قرار گیرد.

وی افزود: مطالبه من از مدیران این است که برای جبران این عقب ماندگی باید میدانی، جهادی و ریسک‌پذیر باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار