انسجام و یک صدایی لازمه توسعه سیستان و بلوچستان است

معاون سیاسی واجتماعی استاندارسیستان وبلوچستان،گفت: انسجام،لازمه توسعه استان است، برای توسعه همه قومیتها،باید ید واحد باشیم،اگر این زمان را از دست بدهیم،۲۰ سال دیگر عقب می مانیم.

 رضا شریفی در جلسه شورای اداری خاش در جمع اعضای شورای اداری، معتمدین و ریش سفیدان این شهرستان،  گفت: توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به عنوان اولویت تعریف شده و این اولویت هم در نگاه مقام معظم رهبری و هم در نگاه سران سه قوه وجود دارد بنابراین در چنین شرایطی که همه توان کشور در سطح ملی در کنار ماست مسئولین باید به بهترین شکل کار کنند.

وی با بیان اینکه توسعه سیستان و بلوچستان بیش از هر زمان دیگری در کشور به عنوان اولویت تعریف شده، بیان کرد: باید بدون هیچ گونه حاشیه و نگاه صنفی، قومی و مذهبی عقب ماندگی‌های استان را جبران کنیم، برای تحقق این امر، اولویت‌های استان شناسایی شده و نظام مسائل و نظام حل مسائل استان نیز احصاء شده است.

معاون استاندار شریفی تصریح کرد: در همه حوزه‌های معدن، تأمین آب، توسعه سواحل مکران، اشتغال، تربیت نیروی انسانی متخصص برنامه‌ریزی شده و کارگروه و تقویم اجرایی تعریف شده و اعتبارات را نیز اولویت بندی و تخصیص آن را به طور جد پیگیری می‌کنیم.

شریفی خاطرنشان کرد: شتاب توسعه در استان باید بیشتر از این باشد چرا که ما نسبت به استان‌های همجوار عقب‌تر هستیم و این در حالی است که این استان‌ها درگیر مسائل زیربنایی همچون جاده، گاز، آبرسانی و غیره نیستند و در دهه‌های گذشته از این ورطه عبور کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار