۱۵۰ همت برای تغییر شاخص‌های توسعه سیستان و بلوچستان نیاز است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵۰ هزار میلیارد تومان (۱۵۰ همت) اعتبار خارج از بودجه مصوب استان در سه سال برای تغییر شاخص‌های استان مورد نیاز است.

 محمد کرمی در جلسه شورای اداری شهرستان ایرانشهر با تاکید بر اینکه باید از همه ظرفیت‌های استان به طور همه جانبه استفاده کنیم گفت: توسعه تجارت با کشور‌های منطقه در برنامه کاری قرار دارد و جلسات مختلفی با سفرای کشور‌های عربی برگزار شده و ارتباط با سفرای کشور‌های آفریقایی نیز برای توسعه تجارت در برنامه کاری است.

وی ادامه داد: شرکت‌های مشترک تجاری با افغانستان و پاکستان نیز راه‌اندازی شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان اضافه کرد: اقدامات مهمی در حوزه تامین آب برای شمال استان در حال اجراست که به حفر چاه‌های ژرف، انتقال آب از دریا، انتقال آب تالاب و جهاد آبرسانی می‌توان اشاره کرد.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌ها باید به سرعت انجام شود و نوآوری و خلاقیت را نیز در اجرای امور به کار گیریم تا بتوانیم بهره‌وری لازم را داشته باشیم.

کرمی گفت: اختیارات مسئولان استانی افزایش یافته و مسئولان استان نیز به همراهی نمایندگان مردم باید در وزارتخانه‌ها به دنبال حل مسائل استان باشند و در چارچوب قوانین از این اختیارات استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مدیران ارزیابی می‌شوند و در این ارزیابی برخی مدیران در سطح ملی می‌توانند ایفای نقش کنند، برخی نیز حتی در سطح شهرستانی نمی‌توانند مسئولیت داشته باشند که به طور مسلم تغییر خواهند کرد.

وی همچنین با اشاره به رخداد‌های منطقه اظهار داشت: اسرائیل در همه این مدت تلاش کرد تا نسل آینده فلسطین، نسلی باشد که فلسطین و مقاومت را فراموش کند، اما با اراده الهی این نسل قوی‌تر از نسل گذشته در میدان است و رمز موفقیتشان اتصال به خداوند و وحدت است.

برچسب ها: استانداری ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار