کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری نیکشهر به بهره برداری رسید

با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی، کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری نیکشهر افتتاح شد.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در حاشیه بهره برداری از کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری گفت: کارخانه شن و ماسه شهرداری نیکشهر بعنوان یک منبع درآمد پایدار علاوه بر تامین بخشی از نیاز مالی شهرداری ، در تامین مصالح پروژه های شهرداری و تسریع در عمران و آبادانی شهر نیکشهر تاثیر گذار است.

وی گفت: شهرداران علاوه بر توجه به جنبه های عمرانی مدیریت شهری ، زیبا سازی و فعالیت فرهنگی بویژه برای جوانان را در دستور کار خود قرار دهند.

فریبرز باور شهردار نیکشهر نیز گفت: این پروژه از سال ۹۸ آغاز شده که با حمایت های استانداری ، فرماندار نیکشهر و تلاش مجموعه شهرداری افتتاح شده است.

وی گفت: برای احداث کارخانه شن و ماسه شهرداری ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده که از منابع تسهیلات بانکی ، کمک سازمان همیاری ها و شهرداری های استان و آورده شهرداری تامین شده است.

شهردار نیکشهر افزود: ظرفیت تولید این کارخانه سنگ شکن 120 تن در ساعت می باشد که 4 نوع مصالح شامل نخودی ، بادامی ، ماسه شسته و ماسه شکسته را تولید می کند.

فریبرز باور شهردار نیکشهر اظهار داشت: این کارخانه در کیلومتر پنج محور نیکشهر به مهبان احداث شده که برای 10 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار