استاندار:

اختیارات لازم را به فرمانداران داده ایم و از آنان کار می خواهیم / بندر زرآباد باید به سرعت فعال شود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ما به فرمانداران اختیار لازم را داده‌ایم بنابراین بر اساس اختیاراتی که داده شده از فرمانداران سراسر استان کار می‌خواهیم.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جمع جمعی از معتمدین و مردم شهرستان زرآباد با تاکید بر لزوم تلاش و حضور فرمانداران در میدان خدمت به مردم اظهارداشت: همه‌ باید دست به دست هم دهیم و با همیاری و همراهی مردم همچنین تکیه بر عنایات الهی مشکلات سیستان و بلوچستان را برطرف کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بنادر در توسعه استان خاطرنشان کرد: بندر زرآباد باید به سرعت فعال شود تا شاهد رونق و آبادانی در منطقه باشیم.

رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصریح کرد: کار، تلاش و کوشش عین عبادت است و باید با تلاش و کوشش جهادی محرومیت را از چهره استان بزداییم.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر مشارکت مردم در اداره جامعه ادامه داد: با اقدامات انجام شده آینده روشنی در انتظار استان است و به زودی شاهد توسعه این منطقه خواهیم بود.

محمد کرمی در ابتدای سخنانش نیز ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه بیان کرد: رژیم صهیونسیتی سال‌ها تلاش کرد تا فلسطینیان مقاومت را فراموش کنند اما جوانان فلسطینی با شجاعت هرچه تمام پایداری کردند.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی افزود: بدون شک آینده از آن اسلام عزیز است که این وعده الهی در قرآن کریم است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار