۹۴ درصد تعهدات سازمان برنامه در سفر اول رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد تحقق یافت

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کل تعهدات سازمان برنامه در دور نخست سفر ریاست جمهوری ۲۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بوده که ۲۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آن یعنی بالغ بر ۹۴ درصد تعهدات، انجام گرفته و مابقی تعهدات نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رحیم ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و جغتایی رئیس امور طرح‌های کلان این سازمان دیدار کرد.

این نشست در راستای پیگیری برای تسریع در تکمیل پروژه‌ها و تخصیص‌های مورد تعهد سازمان برنامه و بودجه کشور و بیان پیشنهادات و نقطه نظرات مدیریت استان برگزار شد.

علی محمد روستا ،معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تشریح وضعیت پروژه‌ها وتعهدات سازمان برنامه درخواست همکاری بیش از پیش سازمان برنامه بحت تکمیل تعهدات به صورت ۱۰۰ درصدی و تسویه مطالبات دور اول سفر ریاست جمهوری برای تکمیل و افتتاح پروژه‌ها شد.

او همچنین بیان کرد که سازمان برنامه و بودجه کشور همکاری تنگاتنگ و خوبی با مجموعه استان داشته و دارند و این نشست جهت بررسی وضعیت مالی هرچه بیشتر پروژه‌های مهم زیربنایی استان است.

وی عنوان کرد: مدیران سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام آمادگی جهت همکاری بیشتر در تخصیص اعتبارات را اعلام کرده است.

روستا ادامه داد: تعهدات سازمان برنامه در دور اول سفر ریاست جمهوری ۲۳ هزار و ۵۴۰ میلیارد ریال بوده که ۲۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال آن که بالغ بر ۹۴ درصد تعهدات می‌باشد انجام گرفته و مابقی تعهدات نیز در دستور کار قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.