آغاز تزریق اعتبارات به طرح های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد گفت:تزریق اعتبارات طرح‌های عمرانی از روز شنبه در کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد.

جهانگیر شاهینی در شهرستان چرام  گفت: در سفر دوم رئیس جمهور ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی استان و در حوزه راه پنج هزار همت پیش بینی شده است.
 
رییس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد افزود: همچنین در این سفر بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی به منظور اجرای طرح‌های اشتغالزا تصویب شد.
 
وی ادامه داد: تزریق اعتبارات طرح‌های عمرانی از روز شنبه در سراسر استان آغاز می شود.
 
جهانگیر شاهینی در جمع مردم شهرستان چزام و منطقه بید انجیر با بیان اینکه در ۲ سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان ۹ هزارو ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های عمرانی شهرستان چرام اعتبار مصوب شد افزود: این میزان اعتبارات در ۲ سفر چندین برابر چند دولت است که با تزریق آن شاهد رشد و توسعه این شهرستان خواهیم بود.
 
وی بیان کرد: تنها در دور دوم سفر رییس جمهور ۵۸۳ میلیارد تومان برای شهرستان چرام اعتبار مصوب شد که با جذب آن طرح‌های عمرانی خوبی در حوزه جاده، راه روستایی، آموزش، آب و بهداشت و درمان شاهد شتاب بخشی آن‌ها خواهیم بود.
 
رییس سازمان برنامه و بودجه استان گفت: احداث پل بر روی رودخانه روستای بید انجیر، نبود آب آشامیدنی سالم و جاده دسترسی را از مهمترین مطالبه و خواسته مردم منطقه زیلایی عنوان کرد که به همت مدیران جهادی استان این مشکلات رفع می شود.
 
از منطقه بید انجیر بیشتر بدانید؛
 
منطقه بید انجیر در گذشته شامل بیش از ۴۰۰ خانوار بوده که به دلیل مشکلات فراوان بسیاری از خانواده‌ها مهاجرت کرده و اکنون حدود ۸۰ خانوار در روستا‌های منطقه پراکنده هستند.
 
راه‌های ارتباطی شهرستان چرام ۵۵۸ کیلومتر است که ۱۲۶ کیلومتر از این راه‌ها اصلی و فرعی و ۴۳۲ کیلومتر راه روستایی هستند.
 
شهرستان چرام دارای ۲ بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیت ۳۳ هزار و ۵۴۳ نفر در قالب هشت هزار و ۸۹۰ خانوار در جنوب غربی استان کهگیلویه و بویراحمد است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.