رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح:

حمله به «بیمارستان المعمدانی» خلاف تمام کنوانسیون‌ها و معادله‌های بین‌المللی است

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: حمله بی‌شرمانه رژیم اشغالگر قدس به «بیمارستان المعمدانی» در شب گذشته، خلاف تمام کنوانسیون‌ها و معادله‌های بین المللی بود.

حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: این جنایت بزرگی که طی این چند روز با نسل کشی و بویژه جنایب حمله به «بیمارستان المعمدانی غزه» به شهادت بیش از یکهزار نفر منجر شد، رسوایی و در نهایت سقوط این رژیم خائن کودک کش و حامیانش را در بر خواهد داشت.

وی بیان کرد: تنها ساعتی پس از اینکه که رژیم‌های جنایتکار حقوق بشر مشتمل بر آمریکا، انگلیس و فرانسه به قطعنامه توقف درگیری در غزه رای مخالف داده و آن را وتو کردند رژیم وحشی صهیونیست دست به جنایتی زد که شعله آن از دیشب تا به امروز دامان این رژیم را گرفته است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: بدون تردید این شعله‌ها و آه مظلومان سفاکان جنایت‌های رخ داده را در درون خودش خواهد سوزاند.

پورخاقان ادامه داد: امروز بیداری مردم منطقه و بویژه مقاومت در اراضی اشغالی نتیجه رشادت‌‎های شهیدان انقلاب اسلامی است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح یادآور شد: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی رژیم اشغالگر صهیونیستی هر اقدامی کرد کشورگشایی بود، اما از ابتدای انقلاب نه تنها نتوانسته یک وجب به اراضی اشغالی اضافه کند بلکه هر روز در چارچوب مرز‌های جعلی ترسیم شده بیشتر محبوس می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.