۵ کشته و زخمی در تصادف رانندگی در جاده خوی - جلفا

فرمانده انتظامی خوی از وقوع تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودرو سمند و مینی بوس با ۵ کشته و زخمی در مسیر خوی - جلفا خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از وقوع تصادف رانندگی بین یک دستگاه خودرو سمند و مینی بوس با یک فوتی و ۴ مصدوم در مسیر  وی - جلفا خبر داد و گفت: شب گذشته یک دستگاه سمند دارای محموله قاچاق با سرعت زیاد قصد عبور از ایستگاه بازرسی ایواوغلی را داشته است.

سرهنگ کیومرث پاکدل افزود: به علت سرعت زیاد و انحراف به چپ خودروی سمند، با یک دستگاه مینی بوس در محور "خوی- جلفا" برخورد که متاسفانه راننده آن به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۴ نفر از سرنشینان مینی بوس نیز زخمی که توسط عوامل امدادی و انتظامی به مراکز درمانی سریعا منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در ادامه تصریح کرد: در بازرسی از خودروی سمند، محموله البسه به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف و ضبط شد.

سرهنگ پاکدل در پایان اظهار داشت: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی و مخل امنیت عمومی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.