همگانی شدن ورزش با برگزاری المپیاد‌های ورزشی محلات

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: المپیاد‌های ورزشی سبب تحرک، پویایی، نشاط و سلامت جسمی مردم می‌شود.

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد گفت: در یازدهمین دوره المپیاد ورزشی محلات یزد که افتتاحیه آن شب گذشته برگزار شد، ۳۷ هیئت در ۶۵ رشته ورزشی همکاری دارند. 

او افزود: در این المپیاد ورزشی بصورت انفرادی و تیمی و همچنین در رشته‌های مختلف بانوان و آقایان و همچنین تیم‌های پارا المپیاد نیز پیش بینی شده و در ۶ بخش مختلف افزون بر ۲ هزار و ۳۴۸ مدال، تقدیم ورزشکاران خواهد شد.

سیفی ادامه داد: نشاط و امید و توجه به سلامت جسمی از موارد مهمی است که باید در دستور کار باشد و این گونه برنامه‌ها باید ادامه پیدا کند، المپیاد‌ها و جشنواره‌های ورزشی نقش بسیار مهمی در سلامت جامعه دارد و بررسی توانایی ورزشکاران در رشته‌های مختلف نیز از دیگر اهداف این رویداد‌های بزرگ ورزشی است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: خوشبختانه المپیاد ورزشی در شهر میراث جهانی یزد با استقبال بیش از ۲۱ هزار نفر در دوره قبل مواجه شد و پیش بینی می‌شود در سال جاری بیش از ۳۰ هزار نفر در یازدهمین دوره این المپیاد محلات یزد شرکت داشته باشند.

گفتنی است در این المپیاد به یاد ۳۸ شهید، از سوی هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی مشارکت کننده در المپیاد امسال، مراسم بزرگداشتی برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار