هزار و ۳۷۰ دستگاه خودرو متخلف در آذربایجان‌غربی توقیف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان گفت: در این راستا هزار و ۳۷۰ دستگاه خودرو متخلف طی سه روز به علت‌های مختلف از جمله دارابودن پلاک مخدوش توقیف شده است.

سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با مشارکت یگان‌های انتظامی و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد، جاده‌های مواصلاتی و میادین شهر با هدف افزایش نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت جمع آوری معتادان متجاهر، توقیف خودرو‌های متخلف اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: در این طرح برخورد قانونی با هزار و ۳۷۰ دستگاه خودرو متخلف شامل خودرو‌های شوتی، پلاک مخدوش و دارای آلودگی صوتی و ۱۹۰ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و همچنین آن‌هایی که در حال اجرای حرکات پر خطر و نمایشی بودند، انجام شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در بازه زمانی اجرای طرح، پلیس موفق به شناسایی و دستگیری ۷۳ نفر مال‌خر، کشف ۵۶۰ کیلوگرم مواد مخدر، جمع آوری ۱۷۰ نفر معتاد متجاهر شد.

سردار جهانبخش گفت: در این مدت ۶۱ قبضه سلاح شکاری کشف و ۵۲ نفر از اراذل و اوباش در سطح استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی، از شهروندان خواست که در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.