معرفی برترین‌های مسابقات ملی مهارت رشته الکترونیک در شهرکرد

نفرات برتر مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از سوی سازمان فنی و حرفه‌‎ای معرفی شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته الکترونیک از هفتم تا دهم آبان‌ماه با حضور هشت شرکت‌کننده از استان‌های البرز، یزد، کرمان، اصفهان، لرستان، قم و فارس در دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد، افزود: در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در قالب تیم‌های تک نفره در رشته‌های طراحی شماتیک، طراحی پی‌سی‌بی (PCB)، مونتاژ و تعمیر و عیب‌یابی و نرم‌افزار به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند.

علیرضا کریمزاده روز چهارشنبه در آیین اختتامیه این مسابقات افزود: پس از ارزیابی از سوی هیات داوران امیر علی نصیری از کرمان، سبحان معمارزاده از استان اصفهان و نگار پرویزی از استان یزد به عنوان نفرات نخست تا سوم معرفی شدند.

وی افزود: رضا حقیقی از استان لرستان نیز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کرد.


بیشتر بخوانید


کریمزاده افزود:مسابقاتی ملی مهارت با هدف کشف استعداد‌های حرفه‌ای جوانان، ایجاد فرصت مناسب برای شکوفایی مهارت‌های فنی، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی، ایجاد فرصت مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان، فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم بین جوانان کشور برگزار می‌شود.

به گفته وی، مسابقات جهانی این آزمون در شهریور ماه ۱۴۰۳ در پاریس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار