لزوم توجه ویژه به ظرفیت نمایشگاه آفتاب

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: استفاده کمی از نمایشگاه آفتاب می‌شود و نمایشگاه بین المللی برای مردم مشکل‌ساز است.

علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نودمین جلسه شورا پس از استماع سخنان احمد قیومی، فرماندار تهران در این جلسه گفت: آنچه که ما در شورا انجام می دهیم تعامل و تبادل با حاکمیت به نمایندگی از استانداری و فرمانداری است تا رفع مشکلات تهران ممکن شود.

وی با بیان اینکه مسئله نمایشگاه بین المللی یکی از مشکلات تهران است، یادآور شد: ما از ابتدای این دوره در خصوص نمایشگاه آفتاب و برگزاری نمایشگاه های پرمخاطب در نمایشگاه بین المللی مباحثی را مطرح کردیم. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: استفاده کمی از نمایشگاه آفتاب می شود و نمایشگاه بین المللی برای مردم مشکل ساز است. در مواردی احساس می کنیم لجبازی شده است؛ برای مثال قرار بود نمایشگاه خودرو در بهمن ماه در نمایشگاه آفتاب برگزار شود و حالا نمایشگاه بین المللی نمایشگاه خودرو را همین ماه برگزار می کند که برگزاری نمایشگاه خودرویی را بی اثر می کند.

نادعلی با تأکید بر اینکه  طبق بیانات مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی توقف نداریم، تصریح کرد: اینکه ظرفیتی در شهر داریم و مردم را اینگونه معطل می کنیم، بسیار بد است. امیدواریم مصوبات شورای شهر اجرایی و مشکلات مردم رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار