۳۱۴۱ دانش‌آموز فلسطینی شهید شدند/ ویرانی ۴۵ مدرسه

سازمان مرکزی آمار فلسطینی اعلام کرد که ۳۱۴۱ دانش آموز در غزه و کرانه باختری از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته به شهادت رسیده‌اند.

به نقل از العربیه، منابع فلسطینی به آماری جدید از دانش آموزانی اشاره کردند که به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

سازمان مرکزی آمار فلسطینی اعلام کرد که ۳۱۴۱ دانش آموز در غزه و کرانه باختری و ۱۳۰ معلم و کارمند آموزش و پرورش از زمان شروع حملات رژیم صهیونیستی در اکتبر گذشته به شهادت رسیده اند.

همچنین بر اساس این گزارش، ۴۸۶۳ نفر از دانش آموزان بر اثر حملات رژیم صهیونیستی زخمی شده‌اند که ۴۶۱۳ نفر از آن‌ها در غزه و ۲۵۰ دانش آموز در کرانه باختری بوده‌اند.

رژیم صهیونیستی همچنین ۶۷ دانش آموز را بازداشت کرده که همگی آن‌ها از کرانه باختری بوده‌اند.

طبق این آمار، همچنین ۴۵ مدرسه در غزه کاملا ویران شده و ۵۰ مدرسه وابسته به آنروا (آژانس امداد و کاریابی آوارگان فلسطینی) در معرض حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

همچنین طبق این آمار، همه مدارس در غزه از زمان شروع حملات تعطیل شده‌اند و حدود ۶۰۸ هزار دانش آموز از حق آموزش محروم شده‌اند.

۱۴۵ ساختمان آنروا و ۷۰ مدرسه دولتی در غزه به عنوان مرکز اسکان آوارگان اختصاص یافته است.

تعداد شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از هفتم اکتبر تاکنون به ۱۱۲۴۰ نفر رسیده است و ۴۶۳۰ نفر از این تعداد را کودکان و ۳۱۳۰ نفر از آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

برچسب ها: رژیم صهیونیستی ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۳:۲۹ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
بسم رب الشهدا و الصدیقین : به نام خداوند جان و خرد : موشک پرانی به طرف صهیونیستها بدون حرکت نیروی زمینی مقاومت‌های اسلامی برای تصرف فتح مناطق مختلف اشغالی صهیونیستی هیچ فایده ایی آنچنانی که باید داشته باشد نداشته و ندارد اگر هدف فتح کامل سرزمینهای اشغالی فلسطینی است باید همزمان با موشک باران این مناطق ارتشهای مقاومت سر تا سر مقاومت اسلامی یورش برند و دخل تصرف فتح تثبیت کنند سرزمینهای اشغال شده را اگر نه موشک پرانی خسارت مالی جانی اندک به سرزمینهای اشغال شده فایده ایی موثری برای آرمانهای والای فلسطینیان نداشته و ندارد . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار