صدور هشدار نارنجی جوی و دریایی؛ بوشهر در حالت آماده باش قرار گرفت

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر از صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی برای استان بوشهر خبر داد و گفت: همه دستگاه‌های اجرایی مسئول و ستاد‌های استانی و شهرستان‌ها در آماده باش کامل باشند.

کوروش دهقان صبح روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز یکشنبه ۲۸ آبان تا ظهر روز سه شنبه۳۰ آبان شاهد افزایش ناپایداری‌های جوی، بارش شدید باران، رگبار، رعد و برق، تند باد‌های لحظه‌ای و بارش تگرگ در مناطق مستعد خواهیم بود که منجر به آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها و احتمال بروز خسارت به زیر ساخت‌ها و اِلمان‌های شهری وجود دارد.

وی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی جوی و دریایی تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی مسئول و ستاد‌های استانی و شهرستان‌ها ضمن آماده باش کامل نسبت به انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر به همه‌ی هم استانی‌های عزیز و مردم فهیم استان بوشهر توصیه کرد در این بازه زمانی از تردد در مناطق پر خطر، ارتفاعات، مسیر‌های سیلابی، تردد‌های دریایی و نشستن در سواحل اجتناب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.