آیت الله فلاحتی:

بسیج، چشم و چراغ ملت است

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: بسیج، چشم و چراغ ملت و نقطه امید آنان برای تحقق تمدن نوین اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار با فرمانده سپاه قدس و جمعی از اعضای ستاد بزرگداشت هفته بسیج، این نهاد مردمی را برگرفته از آرمان‌های بلند انقلاب امام خمینی (ره) را دانست که با بهره‌گیری از ظرفیت‌های عظیم ملت، در طول ۴۵ سال از تاریخ پر فراز و نشیب نظام اسلامی، همواره منشاء تحولات سازنده بوده است.

او افزود: تقویت باور‌ها و زمینه‌سازی برای تربیت انسان‌های صالح و در تراز انقلاب، از جمله الزاماتی است که باید مورد توجه دست اندرکاران سپاه و بسیج قرار گیرد.

امام جمعه رشت، تقویت، تربیت، هدایت و حمایت از نیرو‌های صالح را زمینه مدیرانی قوی و کارآمد دانست و گفت: وجود مدیران بسیجی موجب تحقق آرمان‌های بلند انقلاب می‌شود.

آیت الله فلاحتی همچنین الزامات و اولویت‌های برون سازمانی سپاه و بسیج را در قالب حراست از انقلاب، حضور به موقع برای دفع توطئه‌های دشمنان و آمادگی لازم برای مأموریت‌های ویژه برشمرد.

 او افزود: سپاه و بسیج این ۲ نهاد انقلابی، باید دفاع از انقلاب اسلامی را در بستر نقش آفرینی بهینه و هدفمند در جنگ اراده‌ها اولویت داده و به آن اهتمام جدی بورزند.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس گیلان هم در این دیدار به تشریح ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در استان پرداخت.

او گفت: امسال ۹ هزار و ۷۶۳ برنامه در سطوح مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، بصیرتی، رزمی، ورزشی و اجتماعی تهیه شده که ۵۸ مورد آن از برنامه‌های شاخص استانی است.

به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان، عمده برنامه‌های هفته بسیج امسال در بستر مشارکت بخشی عموم مردم در سراسر استان، به طور شهرستانی و محله‌محور عملیاتی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.