گوشی‌های آیفون قاچاق در فرودگاه عسلویه توقیف شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف گوشی‌های آیفون قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در عسلویه استان خبر داد.

سردار حیدر سوسنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: ماموران آگاهی شهرستان عسلویه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، با همکاری یگان حراست فرودگاه، شخصی را که قصد قاچاق گوشی‌های آیفون با کیف را داشت، شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: در بازرسی از کیف وی ۴۲ دستگاه گوشی آیفون دست دوم کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام کردند و متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سوسنی از انهدام سارقان حرفه‌ای پمپ آب و کنتور آب منازل و کشف ۱۷ فقره سرقت از آنان در شهرستان دشتستان خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع سرقت‌های متعدد پمپ آب و کنتور آب از واحد‌های آپارتمانی در سطح حوزه استحفاظی کلانتری۱۱ شهرستان دشتستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار افسران پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهمین در روز‌های تعطیل و جا‌های خلوت و در طول روز اقدام به شناسایی منازل خالی از سکنه و یا آپارتمان‌های بدون سرایدار کرده و سپس با همکاری یکدیگر اقدام به سرقت می‌کردند.

سوسنی بیان کرد: پس از ربودن اموال در فرصت مناسب اقدام به فروش آن‌ها به ماشین‌های ضایعاتی می‌کردند.

وی بیان کرد: متهمین پس از دستگیری و طی تحقیقات خاص پلیسی و مواجهه با دلایل و مدارک علمی و مواجهه با مستندات لب به اعتراف گشوده و به ۱۷ فقره سرقت پمپ آب و کنتور اذعان کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر یادآور شد: متهمین بهمراه پرونده متشکله به دادسرا اعزام که با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان گردیدند.

سوسنی عنوان کرد برخورد مستمر و قاطع با هنجارشکنان به ویژه سارقان یکی از اولویت‌های اصلی این فرماندهی است که پلیس در همین راستا به صورت شبانه‌روزی در خدمت شهروندان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.