رئیس شورای شهر ارومیه:

آزادسازی املاک جزو جدایی ناپذیر مدیریت شهری است

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: آزادسازی املاک جزو لاینفک طرح‌های مدیریت شهری در ارومیه است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه امروز در دویست و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به بودجه نویسی سال ۱۴۰۳ جزو برنامه و حساسیت‌های شورای شهر ارومیه است که در آن به تمامی مباحث مطالعاتی در حال کنکاش است و آزاد سازی املاک کمربندی دوم ارومیه در دستور کار قرار گرفت.

نقی کریمی اظهار کرد: بودجه ریزی در جهت برنامه ریزی و اجرای پروژه‌های شهری بسیار مهم و تاثیرگذار است و آزادسازی املاک در مسیر پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه برای مدیریت شهری جزو لاینفک طرح‌های مدیریت شهری است.

وی افزود: آسفالت ریزی، زیرسازی، اجرای پروژه‌های شهری از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری است بنابراین کمیسیون عمران شورا با تمام توان پیگیر عملیاتی نمودن آن در معابر شهری است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار امیدواری کرد: عملیات زیرسازی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر ارومیه تا زمانی که شرایط جوی اجازه فعالیت دهد انجام خواهد گرفت.

وی افزود: اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه می‌تواند در روان سازی بار ترافیکی، کاهش مصرف سوخت، رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان مفید و موثر باشد.

کریمی با تاکید بر آزاد سازی املاک کنار پروژه‌ها گفت: آزادسازی املاک خیابان ابوذر (امتداد خیابان‌های حر، علامه مجلسی به سمت سیلو گندم) جهت اجرای پروژه عمرانی و اتصال آن به بلوار آزادی جنب سیلو از سوی شهرداری در حال انجام است که کمیسیون عمران شورای شهر نیز پیگیر این موضوع است.

رییس شورای اسلامی شهر ارومیه در خصوص پروژه‌های قبلی افزود: پروژه‌هایی که در دوره‌های گذشته مصوب شده، اما عملی نشده است باید از سوی مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه بررسی و مورد مطالعه و پیگیری قرار گیرد تا در صورت نیاز در بودجه سال آتی ردیف اعتباری در نظر گرفته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.