دبیر ستاد حقوق بشر:

رژیم کودک کش صهیونیستی حق دفاع مشروع از خود را ندارد

معاون بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر گفت: رژیم کودک کش صهیونیستی با وجود جنایت‌ها و اشغالگری‌های متعدد به هیچ وجه حق دفاع مشروع از خود را ندارد.

کاظم غریب آبادی شامگاه شنبه در همایش صلح یاران بسیج و روز قشر بسیج حقوقدانان بوشهر بیان کرد: سکوت دولتمردان کشور‌های غربی و اروپایی در پی جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی دیگر اعتبار و آبرویی برای حقوق بشر در دنیا نگذاشته است.

معاون بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر بسیج را همچون یک مکتب دانست و اظهار کرد: بسیج از دوران دفاع مقدس دارای نقشی اثربخش و کلیدی بود و در حال حاضر نیز در زمینه‌های متعددی همچون علم و دانش، فناوری، خدمت به محرومین، توسعه کشور، روشنگری و جهاد تبیین اقدامات شایسته‌ای را به ارمغان آورده است.

دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه نقش بسیج در صلح و سازش بسیار اثربخش است، تصریح کرد: بسیج بیش از ۴ دهه از انقلاب در حوزه‌های تخصصی متعددی نقش آفرینی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه فلسطین شاهد تجاوزات و اشغالگری‌های متعددی در طول ۷۵ سال از سوی رژیم غاصب صهیونیستی بوده است، خاطرنشان کرد: مستند به قوانین حقوق بین‌الملل رژیم کودک کش صهیونیستی با وجود جنایت‌ها و اشغالگری‌های متعدد به هیچ وجه حق دفاع مشروع از خود را ندارد.

معاون بین الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر اقدامات حقوقی و قضائی را در جهت ایجاد فشار حداکثری بر رژیم غاصب صهیونیستی بسیار اثربخش دانست و گفت: شایسته است از ظرفیت حقوقی کشور در راستای فشار آوردن بر اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی استفاده لازم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.