ورود دادستانی به پرونده ضرب و شتم پرستار یاسوجی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عامل ضرب و شتم پرستار یاسوجی برخورد جدی و قانونی می‌شود.

ملک حسینی عصر امروز ضمن عیادت از پرستار مجروح شده در بیمارستان جلیل یاسوج افزود: دادستانی به عنوان مدعی العموم پرونده ضرب و شتم پرستار یاسوجی را به صورت ویژه در دستورکار قرار داده است.

وی با بیان اینکه متهم پرونده کاملا ناگهانی و بدون دلیل به گردن این پرستار با چاقو ضربه زده است گفت: تیم حراست فیزیکی بیمارستان بلافاصله توانستند متهم را بازداشت کنند.

ملک حسینی با اشاره به اینکه متهم درحال حاضر با قرار بازداشت موقت در زندان است افزود: به همه کسانی که در محیط بیمارستان درگیری ایجاد می‌کنند هشدار می‌دهیم دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد می‌شود و مجرمین را به سزای اعمالشان می‌رساند.

محمد خواهانی پرستار بخش اورژانس بیمارستان شهید جلیل یاسوج بامداد ۱۱ آذر به ضرب چاقوی همراه یک بیمار از ناحیه گردن مجروح شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
اورژانس جای کارای اورژانسیه نه جای تعویض پانسمان سوختگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۵ آذر ۱۴۰۲
اورژانس جای کارای اورژانسیه نه جای تعویض پانسمان سوختگی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حکم محاربه میشه داد به این فرد .کمترین حکم حمل سلاح سرد و اقدام به قتل است که فکر کنم کم کم پنج سال حبس داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
لرن دیگه کاریش نمیشه کرد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۳۷ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
حالا اگه اولیا دانش آموزی یا خود دانش آموز معلمی را کتک کاری می کرد اول معلم را به علت احتمال عدم کرامت دانش آموز بازداشت .و او را تهدید به اخراج می کردن.و مدیر مدرسه را هم مجبور به عذر خواهی از دانش آموز .خاک بر سر آموزش و پرورش و مسئولان بی لیاقتش که معلم را از هر جهت خوار کردن طوری که دانش آموزان و اولیا آنه کوچکترین احترامی برای معلم قائل نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۱۹ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
متاسفانه بعضی از پرستارا خیلی برخورد بدی با مراجعین دارن ؛ دو ماه پیش ساعت 8 شب رفتم اورژانس بیمارستان برا تعویض پانسمان سوختگی بچه دو ساله م سرپرستار میگه برو آخر شب بیا کرونایی زیاده اینجا واینستا وقت نداریم ؛ 12 شب دوباره رفتم میگه چرا اینموقع شب اومدی ما الان تعطیلیم برو فردا صبح بیا ؛ خب مریضی مگه تایم داره اصلا مگه اورژانس تعطیلی داره ؛ مسئولین محترم شما خودتون اینجور مواقع چه حالی بهتون دست میده وقتی بچتون بغلتون از درد سوختگی زار میزنه ؛ ضمنا این شهر یه بیمارستان داره و هر درمانگاهی رفتم گفتن ما پانسمان سوختگی تعویض نمیکنیم ؛ خودتون کلاه خودتونو قاضی کنید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۶ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
باید نیروی ضد شورش در بیمارستانها خصوصا اورزانس حضور داشته باشند حفاظت بدرد نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۲
در گذشته پلیس مسلح در اورژانس حضور داشت و متاسفانه به علت تغییر قانون حمل مجروح این بزرگواران از اورژانس رفتند که مقصر اصلی قانون گذار بوده و سریعا باید اصلاح شود