دریافت گزارش و شکایات مرتبط با انتخابات

هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی از مردم خواست: گزارش و شکایات مرتبط با انتخابات پیش رو در سطح حوزه‌های انتخابیه استان را اعلام کنند.

هیأت بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری استان آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از مردم خواست: هر گونه گزارش و شکایات مرتبط با انتخابات پیش رو در سطح حوزه‌های انتخابیه استان را جهت رسیدگی قانونی و پاسخگویی با شماره‌های تماس و آدرس دسترسی ذیل، به هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اعلام نمایند.

در این اطلاعیه خطاب مردم شریف استان آمده است:

به استحضار مردم شریف و شهیدپرور استان آذربایجان غربی می‌رساند، به استناد ماده ٢٨ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و برابر دستور وزیر کشور "هیأت بازرسی انتخابات استان آذربایجان غربی‌" جهت بازرسی و کنترل حسن جریان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل استانداری تشکیل و شروع به کار نموده است.

مردم عزیز و محترم می‌توانند هر گونه گزارش و شکایات مرتبط با انتخابات پیش رو در سطح حوزه‌های انتخابیه استان را جهت رسیدگی قانونی و پاسخگویی با شماره‌های تماس و آدرس دسترسی ذیل، به هیأت بازرسی انتخابات آذربایجان غربی اعلام نمایند.

▪️شماره تماس مستقیم‌: ٣١٩٧٢٥٨٠ 
▪️شماره تماس دبیرخانه‌: ٣١٩٧٢٥٩١ - ٣١٩٧٢٥٩٠ 
▪️نمابر: ٣٣٤٤٩٨٩٧ 
▪️آدرس و لینک دسترسی به محل درج گزارشات و اخبار:
سایت https://old.moi.ir ⬅️ میز خدمت ⬅️ انتخابات ⬅️ رسیدگی به شکایت انتخابات ⬅️ درج اخبار و گزارش انتخاباتی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.