پوشش رسانه ای کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌ها

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی گفت: کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه‌های استان پوشش رسانه ای داده می شوند.

مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی در جسله هم اندیشی برنامه‌های انتخاباتی بر تولید برنامه با حضور تشکل ها، بسیج دانشجویی و فعالان سیاسی با محوریت افزایش مشارکت در انتخابات تاکید کرد و افزود: صدا و سیمای آذربایجان غربی با برگزاری جلسات مختلف و برنامه ریزی دقیق در تلاش است ضمن بی طرفی با تولید و پخش برنامه‌های هنرمندانه، میزان مشارکت مردم در انتخابات را افزایش دهد.

ناصر حجازی فر  به جریان انقلابی که به عنوان سرمایه‌های انقلاب در دانشگاه‌ها حضور دارند اشاره کرد و افزود: صداوسیما به عنوان رسانه ملی می‌تواند از ظرفیت نیروی انسانی ارزشی موجود در دانشگاه‌ها برای ایجاد نشاط اجتماعی، رقابت سالم و مشارکت حداکثری در ایام منتهی به انتخابات استفاده نماید.

در ادامه این جلسه پور افشار جانشین بسیج دانشجویی استان نیز با مهم خواندن موضوع انتخابات، مشارکت مردم، روشنگری و آگاهی بخشی گفت: انتخابات نمادی از حماسه و بصیرت و آگاهی است و ما وظیفه داریم در این ایام با برنامه‌های مناسب ترفند‌های دشمنان را به مردم تبیین نماییم. وی ماهیت انتخابات مجلس را محلی دانست و بر تولید برنامه‌های گفتمانی با موضوعات محلی و پرسش و پاسخ از سوی صداوسیما تاکید کرد.

در پایان این جلسه قائم مقام و معاونان صداوسیما و اعضای بسیج دانشجویی نظرات و دیدگاه‌های خود را درخصوص تولید برنامه‌های انتخاباتی بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.