دانشجو؛ نماد مبارزه با استکبار

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجو، به عنوان بزرگترین نماد مبارزه با استکبار عنوان شده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته در ارومیه با تاکید بر اهمیت تقوای الهی در امور مختلف و ایمان به معاد و قیامت ظهار کرد: عمل به موازین الهی در همه کار‌ها از مهمترین وظایف ماست و ما باید در روز معاد و روز قیامت پاسخگوی اعمال خود باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی با تاکید بر لزوم استحکام نهاد خانواده در جامعه گفت: نهاد خانواده در اسلام در همه امور در راس قرار دارد و محل آرامش و وحدت است و سازگاری در خانواده از محوری‌ترین مسائل در خانواده هاست.

وی همچنین با تبریک فرا رسیدن روز دانشجو گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دانشجو به عنوان بزرگترین نماد مبارزه با استکبار عنوان شد و به فرموده مقام معظم رهبری دانشجو باید همراه علم بینش سیاسی هم داشته باشد تا ملعبه سیاست بازان جهان نشوند.

خطیب جمعه ارومیه افزود: دانشجو همیشه باید متدین و انقلابی باشد و در کنار علم و عمل، اهل معرفت و عبادت نیز باشد.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی با اشاره به تلفات جنگ غزه نیز افزود، طراحی سیاست مداران دنیا طوری است که همیشه حق مظلوم پایمال میشود، و این مساله هیچ وقت در سازمان ملل مورد توجه قرار نگرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی را نیز خاطر نشان کرد و افزود: امروزه فرهنگ از مهمترین مسائل روز جامعه است و مدیران و مسئولان فرهنگی نباید به مسائل فرهنگی بی تفاوت باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی همچنین با تاکید بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام و همچنین حل معضل نخاله‌های ساختمانی و حل معضل ترافیک در ارومیه افزود، همه مسئولان و مدیران باید تمام تلاش خود را برای حل مشکلات شهری انجام دهند چرا که این مساله مستقیما با زندگی مردم سر و کار دارد.

امام جمعه ارومیه با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز بر کنترل فضای مجازی تاکید کرد و افزود، رسیدگی ویژه و فوری مسئولان دستگاه قضایی به این مساله بسیار مهم است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.