معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در استان بوشهر تقویت می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع پائین‌دستی پتروشیمی گفت: صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در استان بوشهر تقویت می‌شود.

علی باستین ظهر دوشنبه در بررسی دستاورد‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که از جمله می‌توان به نفت، گاز و پتروشیمی اشاره کرد.

وی با تاکید بر تقویت ارتباط بین صنایع بالادستی و پائین‌دست در پایتخت انرژی کشور افزود: استان بوشهر افتخار می‌کند سال‌ها میزبان صنایع نفت و زیر مجموعه‌های آن است که باید صنایع پایین دستی نیز متناسب با آن رشد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به نقش مجتمع‌های پتروشیمی استان بوشهر در اقتصاد کشور تصریح کرد: این مجموعه جایگاه ویژه‌ای در تولید و صادرات محصولات پتروشیمی به‌صورت خام‌فروشی دارد.

وی با تأکید بر جلوگیری از خام‌فروشی محصولات پتروشیمی افزود: استان بوشهر با داشتن ظرفیت‌های مهم آمادگی راه‌اندازی صنایع پائین‌دستی پتروشیمی در مناطق ویژه اقتصادی، شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بوشهر دارد و از سرمایه‌گذاران حمایت ویژه می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اعلام آمادگی برای هرگونه همکاری با سرمایه‌گذاران در ایجاد صنایع پائین‌دستی پتروشیمی یکی از مسئولیت‌های اجتماعی صنایع مستقر در پارس جنوبی را خرید کالا و دریافت خدمات مورد نیاز مربوط به استان بوشهر دانست و اضافه کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور خرید کالا و خدمات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

باستین از راه‌اندازی نمایشگاه توانمندی و دستاورد‌های کالا‌های تولیدی استان بوشهر در منطقه ویژه پارس جنوبی خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.