نخستین عملیات بارگیری نفت از پایانه صادراتی جاسک بزودی انجام می‌شود

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت:نخستین عملیات بارگیری از پایانه صادراتی جاسک بعنوان یکی از شش منطقه عملیاتی این شرکت بزودی انجام خواهد شد.

عباس غریبی روز سه شنبه در آئین معارفه سرپرست جدید روابط عمومی شرکت پایانه نفتی ایران اظهار کرد: این پایانه در فاز نخست توانایی ذخیره‌سازی ۱۰ میلیون بشکه نفت را دارد.

وی افزود: همچنین سه بارانداز شناور واقع در این پایانه توان صادرات عملیاتی روزانه ۳ میلیون بشکه نفت را دارد.

غریبی گفت: همچنین در آینده نزدیک سامانه ریلی در پایانه جدید "شهر ری " به این شرکت تحویل خواهد شد.

وی بااشاره به ضرورت مستند سازی و انعکاس فعالیت‌های شرکت پایانه‌های نفتی در مناطق عملیاتی افزود: عملکرد همکاران در مناطق عملیاتی باید با استاندارد‌های روز به مردم معرفی شود.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران ادامه داد: حوزه عملکردی و جغرافیایی این شرکت در پنج استان شامل ۲ منطقه مهم عملیاتی در استان بوشهر، یک منطقه در ماهشهر خوزستان، یک منطقه در نکا مازندران، و همچنین یک مجموعه ستادی در تهران است.

وی با بیان اینکه شرکت پایانه‌های نفتی ایران جایگاه و اهمیت بالایی در سطح ملی و بین المللی دارد یادآور شد: برهمین اساس روابط عمومی پایانه‌های نفتی باید در تراز ملی و فراملی عمل کند.

غریبی تصریح کرد: شرکت پایانه‌های نفتی ایران بدلیل استراتژیک بودن نیازمند برخورداری از روابط عمومی توانمند است تا بتواند فعالیت‌های مهم و حیاتی این شرکت در اقتصاد کشور را مستند سازی و گزارش دهی کند.

وی ادامه داد: روابط عمومی باید نقش گزارش دهی، شفافیت سازی فعالیت‌ها و عملکرد‌ها را به خوبی انجام دهد.

غریبی با اشاره به نقش مهم فضای مجازی در اطلاع رسانی و شفاف سازی ابراز امیدواری کرد روابط عمومی پایانه‌های نفتی در دوره جدید مدیریتی فعالیت مناسبی در فضای مجازی در راستای شفافیت، ارایه عملکرد و گزارش دهی به مردم داشته باشد.

وی حضور افراد فعال و اثرگذار در روابط عمومی‌ها را مهم ارزیابی کرد و گفت: قطعا در راستای تعالی سازمانی که مد نظر است حضور افراد فعال و اثرگذار در روابط عمومی این شرکت بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران بااشاره به سختی کار همکاران این شرکت در مناطق عملیاتی افزود: در برخی اوقات همکاران ستاد هم از مناطق عملیاتی کمتر اطلاع دارند که این زحمات باید توسط روابط عمومی منعکس شود.

وی ابراز امیدواری کرد با انتشار به موقع و دقیق اخبار، گزارش‌ها و عملکرد‌ها بتوان شرکت پایانه‌ها و شرکت ملی نفت ایران را در این حوزه سربلند کرد.

در این آئین عبدالله نجفی بعنوان سرپرست جدید روابط عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران معرفی و از خدمات روح الله اخوان در مدت تصدی این مسوولیت قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.