فرماندار دیلم:

دانشجویان از آموخته‌های خود در راستای پیشرفت و تعالی کشور استفاده کنند

فرماندار شهرستان دیلم بوشهر گفت: دانشجویان امروز مدیران و تصمیم گیران فردای کشور هستند و هر دانشجو باید از آموخته‌های خود در راستای پیشرفت و تعالی کشور استفاده کند.

 محمد اسدی روز چهارشنبه در آئین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد واحد دیلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تبریک به دانشجویان و اساتید دانشگاه اظهار داشت: به فرموده امام راحل (ره) دانشگاه مبدا همه تحولات است و دانشجویان بدنه فعال، حساس، تأثیرگذار و فرهیخته جامعه هستند.

فرماندار دیلم گفت: دانشجویان امروز مدیران و تصمیم گیران فردای کشور هستند و هر دانشجو باید از آموخته‌های خود در جهت پیشرفت و تعالی کشور استفاده کند.

رئیس کمیسیون دانشجویی شهرستان دیلم بیان کرد: دانشجویان باید در مقابل آسیب‌های اجتماعی احساس مسئولیت کنند و برای کاهش آسیب‌ها برنامه و راهکار ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه امروز تمرکز و برنامه ریزی دشمن روی جنگ نرم است، بیان کرد: لازم است دانشجویان با بصیرت و بینش سیاسی جلوی هجمه‌های فرهنگی دشمنان ایستادگی کنند.

اسدی با اشاره به در پیش بودن بزرگترین رویداد سیاسی کشور در اسفندماه سال جاری از همه اقشار جامعه به ویژه اساتید و دانشجویان خواست، در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی گام نهاده وبا شرکت در انتخابات و تشویق مردم به مشارکت حداکثری در این امر مهم وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.