راهکار‌هایی برای کنترل نشخوار ذهنیِ کاری + فیلم

نشخوار‌های ذهنی باعث فرسودگی در طول زندگی افراد می‌شود و عملکرد کاری را در روز بعد کاهش می‌دهد.

نشخوار ذهنی در مورد کار آسیب‌ها و مشکلات جدی را برای فرد به همراه خواهد داشت و با ایجاد مشکل در فرآیند خواب به خلق و خو و سلامت روان آسیب می‌رساند و درنتیجه فرد به دلیل نداشتن خواب کافی در شب روز خوبی را آغاز نمی‌کند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
بدبختانه خیلی از افراد برای فرار از مشکلات و استرسهای محیط کار به مواد مخدر و مواد روانگردان و مسکرات و انحرافات اخلاقی و.. رو می آورند در حقیقت یک خودکشی دراز مدت را انتخاب می کنند!! اکثر این افراد بهره هوشی کم و تنبل و بی مسئولیت هستند و البته بعضی مواقع هم افسرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
یک طرف قضیه ، نــــــــوع کار و مشغله است . . . و طرف دیگر خصوصیات فردی است که به آن کار می پردازد. اگر کار سخت و خطرناک باشد یا مدیریت درستی در محیط کار اعمال نشود و فرد شاغل گاهی وقتها گیج می شود وظیفه اش در طول روز یا هفته و ماه دقیقاً چیست! و یا اینکه کوچکترین موردی که باعث ناراحتی صاحب کار شود باعث تهدید جدی در روند ادامه کار در آن مجموعه می گردد و یا آینده خوبی را بعد از بازنشستگی برای خود متصور نیست و.. در اینصورت ذهن فرد حتی اگر شخصیت قوی و دلمشغولی های زیادی هم داشته باشد درگیر است ولی برعکس آن اگر نوع کار مشکل خاصی نداشته باشد ولی فرد حساس زیاده خواه تنبل خودشیفته حسود ناشی بی احتیاط بی اخلاق بی برنامه بی انضباط وقت نشناس حراف زیر کار درو به بهانه چای و سیگار گوشی باز و رفیق باز و.. باشد دیگر با موضوع کاملاً متفاوتی روبرو هستیم!!
Ireland
ناشناس
۱۱:۰۴ ۲۴ آذر ۱۴۰۲
بــا ایــن اقتصــادی که که حاصــل دسترنج آن بعد از به حد نصــاب رسـیدن!!! در جیب مختلسین! نا محترم قــرار می گیرد !!! مشکل اصلی و اساسی ملت بیشتر بی کاری است تا نشخوار ذهنی کـــــاری!
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۲۳:۳۸ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
هااین نشخوارفکری که گفتی یعنی چه
آخرین اخبار