تامین میوه شب یلدا در ارومیه/خریداری یک هزارتن هندوانه

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه گفت: هیچ گونه کمبودی در تامین میوه شب یلدا در ارومیه وجود ندارد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بارشهرستان ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره افزایش تقاض در آستانه فرارسیدن شب یلدا، به شهروندان اطمینان داد؛ هیچ گونه کمبودی در تامین میوه شب یلدا در ارومیه وجود ندارد به طوریکه برای تنظیم بازار میوه شب یلدا در این شهرستان تاکنون یک هزار تن هندوانه خریداری شده است.

یحیی آرنگ پور افزود: قیمت هندوانه نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری نداشته است بطوریکه در حال حاضر قیمت هر کیلو هندوانه درجه ۲ در بازار ۱۰ هزار تومان و هندوانه درجه یک از ۱۶ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار شهرداری ارومیه، با اشاره به انبار کافی مرکبات و سیب در سردخانه‌ها نیز یاد آور شد: در حال حاضر قیمت هر کیلو سیب ارومیه در میدان ۲۵ هزار تومان، هرکیلو سیب کوهپایه ۳۰هزار تومان و سیب مراغه نیز به قیمت هرکیلو ۳۵هزار تومان به فروش می رسد.

آرنگ پور افزود: سیب مورد نیاز شب یلدا در ارومیه از باغات استان تامین شده و اگر نیاز بازار تامین نشود اقدام به خرید سیب از سایر استان‌ها خواهیم کرد.

وی افزود: انار در سردخانه‌ها به میزان کافی ذخیره شده است و قیمت آن در بازار بین ۱۰ تا ۵۰ هزار تومان بوده و همچنین قیمت هر کیلو پرتقال شمال ۱۰ تا ۲۲ هزار تومان، پرتقال جنوب نیز ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره بار ارومیه تاکید کرد: میوه شب یلدا با قیمت های تعیین شده در تمامی ۵۰۰ غرفه سطح شهر ارومیه موجود بوده و شهروندان می‌توانند از این غرفه‌ها میوه مورد نیاز خود را با قیمت اعلام شده تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.