کمک یک میلیارد تومانی بنیاد دستان مهربان به زلزله زدگان خوی

مدیر شمال‌غرب بنیاد خیریه دستان مهربان گفت: این بنیاد خیریه به ارزش یک میلیارد تومان مواد غذایی، پوشاک، پتو و چادر به زلزله زدگان خوی اهدا کرد.

مدیر شمال‌غرب بنیاد خیریه دستان مهربان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه بنیاد خیریه دستان مهربان از سال ۸۶ فعالیت خود را آغاز کرده است گفت: هم اکنون این بنیاد دارای ۲۰ شعبه فعال در کشور است.

بهزاد کریم پور افزود: هم اکنون ۳ هزار و ۲۰۰ خانوار در کشور تحت پوشش این بنیاد هستند که از این تعداد ۶۰۰ خانوار مربوط به شمال‌غرب کشور است.

وی با بیان اینکه، این بنیاد. یک سازمان غیر سیاسی و غیر دولتی بوده و به هیچ ارگانی وابسته نیست گفت: تمام هزینه‌های بنیاد توسط مردم و خیرین تامین می‌شود.

کریم پور اهم اقدامات انجام شده در این بنیاد را واریز مستمری برای کودکان تحت پوشش، اهدای سبد کالا به صورت ماهانه، برگزاری کلاس‌های آموزشی کارافرینی، تامین مسکن برای خانواده‌های فوق نیازمند تحت پوشش و اهدای پوشاک و لوازم منزل برای افراد تحت پوشش عنوان کرد و گفت:به طور میانگین سالانه ودیعه مسکن ۳۰۰ خانوار تخت پوشش شمال غرب کشور توسط بنیاد تامین می‌شود.

مدیر شمال‌غرب بنیاد خیریه دستان مهربان ادامه داد: تا پایان بهمن ماه سالجاری خیرین شمال‌غرب کشور مجموعه ۱۵ میلیارد تومان به بنیاد دستان مهربان کمک مالی انجام دادند.

وی از کمک یک میلیارد تومانی بنیاد به زلزله زدگان خوی خبر داد و گفت:این کمک رسانی در قالب اهدای مواد غذایی، پوشاک، پتو و چادر بوده است.

کریم پور خاطر نشان کرد: همچنین این بنیاد ۶ کانکس ۱۰ متری برای اسکان کودکان معلول آسیب دیده از زلزله به مناطق زلزله زده خوی ارسال کرده است.

وی اهداف این بنیاد را فراهم آوری تمامی نیاز‌های خانوار‌های تحت پوشش در حوزه درمان، مسکن، معیشت و تحصیل عنوان کرد و گفت:همچنین حمایت مادران بد سرپرست و خود پرست و توانمند سازی مادران از دیگر اهداف این بنیاد است.

مدیر شمال‌غرب بنیاد دستان مهربان، همچنین از اهدای ۴ پک سالانه تحت عنوان پک‌های مهرانه، یلدا، عیدانه و ماه رمضان خبر داد و گفت: پک‌های عیدانه شامل بسته معیشتی به ارزش ۳ میلیون تومان و کفش، لباس، شیرینی و آحبل است که تا ۲۵ اسفند ماه در بین خانوار‌های تحت پوشش توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.