با بهسازی و تعریض راه اردبیل-سرچم؛

۳۴ کیلومتر به شبکه بزرگراهی استان اردبیل اضافه شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: امسال با تامین اعتبارات لازم ۳۴ کیلومتر از راه اصلی اردبیل –سرچم تعریض و به شبکه بزرگراهی استان اضافه شد.

محبوب حیدری با اشاره به عملیات اجرایی بزرگراه اردبیل - سرچم افزود: طول بزرگراه اردبیل – سرچم ۱۷۸ کیلومتر است که بهسازی ۱۴۴ کیلومتر آن در دستور کار قرار گرفته و از این میزان هم بهسازی و تعریض ۳۴ کیلومتر به اتمام رسیده است.

او اظهار کرد: برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم در هفت قطعه ۱۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز بوده و تامین آن از محل‌های مختلف مورد پیگیری قرار گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: امسال بیش از پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ردیف ملی و بانکی برای تکمیل بزرگراه اردبیل – سرچم اختصاص یافته و تلاش بر این است منابع مورد نیاز از محل‌های مختلف برای تکمیل این طرح تامین شود.

حیدری همچنین گفت: امسال بهسازی جاده سربند - پارس‌آباد به‌طول ۲۰ کیلومتر هم در دست اجراست که این بخش هم تا پایان سال بهره‌برداری شده و مسیر به روی خودرو‌ها گشوده می‌شود.

او درباره تامین اعتبار لازم برای بهسازی جاده سربند - مشگین‌شهر هم گفت: تاکنون یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل ماده ۵۶ بانک ملت به این طرح مصوب شده که از این مبلغ یک هزار میلیارد ریال پرداخت شده و ۵۰۰ میلیارد ریال دیگر هم به زودی پرداخت می‌شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.