نائینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی نظام بود

رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی گفت: فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی و با تجربه از سایر انقلاب‌های رنگی در جهان بود.

محمد رضا نائینی، رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: نکته متمایز حماسه ۹ دی با سایر موضوعات و روز‌ها در کشور ما آن فتنه پیچیده و همه جانبه‌ای بود که غرب و تمام سرویس‌های جاسوسی آن‌ها و مراکز فکری که تجربه براندازی در دنیا را داشتند به کار گرفتند. آن‌ها  از همه توانایی خود استفاده کردند و احساس کردند فرصت خوبی در داخل کشور برای براندازی ایجاد شده است.

وی گفت: حماسه ۹ دی را بدون فتنه ۸۸ نمی‌شود توصیف کرد. فتنه ۸۸ یک اقدام از پیش طراحی شده برای براندازی و با تجربه از سایر انقلاب‌های رنگی  در جهان بود.

نائینی افزود: چون فتنه در فضای غبارآلود و به تعبیر رهبری فتنه آمیز شکل گرفت و توسط افراد موجه این فتنه به جریان افتاد تشخیص جبهه حق و باطل و تشخیص روایت درست از روایت غلط کار سخت و پیچیده‌ای بود و بنابراین واکنش مردم ما در ۹ دی ارزش مضاعف و چند برابری دارد.

وی خاطرنشان کرد: مردم با بصیرت  و آگاهی به میدان آمدند یعنی تشخیص دادند که باید در میدان حاضر باشند و از هویت دینی و انقلابی خود دفاع کنند و با همه ظرفیت هم آمدند. یکی از ویژگی‌های آن حماسه خودجوش بودن آن روز و حرکت مردمی حماسه ۹ دی بود. حماسه ۹ دی فراگیر و در بردارنده همه سلایق بود. ۹ دی برای دفاع از سلیقه و کاندیدای خاصی نبود.

وی گفت: این روز پس از عاشورا شکل گرفت و برای مقابله با هتک حرمت در عاشورا و عاشوراستیزی عملی شد. بنابراین یک حرکت خودجوش مردمی و دور از انتظار بود. ۹ دی خارج از تصور همه بود و نهاد‌های فرهنگی و تبلیغی چنین باوری نداشتند که این اجتماع تاریخی در آن مقطع زمانی امکان شکل گیری داشته باشد.

رئیس ستاد برگزاری مراسم حماسه ۹ دی ادامه داد: به نظر می‌رسد تحت تاثیر فضایی که در منطقه داریم و همچنین رشادت‌های رزمندگان جبهه مقاومت در غزه و شهادت این عزیزان امسال شاهد جلوه‌های بیشتر و بزرگتری  از برگزاری حماسه ۹ دی خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
لعنت خدا بر پدر ومادر وخود فتنه گران سال هشتادوهشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
این غربزده های داخلی که اربابانشان باجنگ غزه توزرد ازکار درآمده اندوپرده از روی پوشالی بودنشان کنار رفته باید چه خاکی به سر کنند پس ناعلاجند که که مرتب در اینجا زِر بزنند باید چپقشان را چاق کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۰۸ دی ۱۴۰۲
نظمی نیست که بخاد ور بیفته
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۲۲:۲۳ ۰۸ دی ۱۴۰۲
شدیدترین اعتراضات بود ...
Canada
ناشناس
۲۰:۰۹ ۰۸ دی ۱۴۰۲
صددرصد درسته
یک عده قدرت پرست با حمایت و پشتیبانی استعمار
می‌خواستند به هر قیمتی
بقدرت برسند
پش تشان به آنها گرم بود
که اگر وضعیت قرمز شد
آنها وارد میشوند و کار را برای قدرت پرستان تمام میکنند
همین الان هم قمپوزسیون کاسب پروژه بگیر
میگویند .حمله کنید و ما را بقدرت برسانید
مشکل همه .حل مشکلات نیست
همشون به دنبال لحاف ملانصرالدین هستند و بس
دلسوز هیچکس نیستند بجز جیب خودشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۸ دی ۱۴۰۲
رو که نیست سنگ پای قزوینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
بی چاره های منفور بی مقدار سازمان تروریستی منافقین مستقر در آلبانی کاری وعرضه به غیر از نظر مخالف دادن اراده و فهم مردم ندارند /بی چاره ها نه دنیا دارند نه آخرت /
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
خوب است اسناد منتشر شوند و اطلاعات ملت بالا رود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
تا پلیس اختیارات غیر شرعی داشته باشه اوضاع همین آش و همین کاسه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۸ دی ۱۴۰۲
عجب !!!!!
آخرین اخبار