نماینده مردم اردبیل در مجلس:

۳۰۰ میلیارد تومان از تهاتر نفت به راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۰۰ میلیارد تومان از محل تهاتر نفت برای پروژه ریلی اردبیل – میانه باید اختصاص یابد.

علی نیکزاد عصر در جریان بازدید وزیر راه و شهرسازی از ایستگاه راه آهن اردبیل، اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت ملت ایران و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان علیه امت اسلامی و ولایت بود و باید در تاریخ این کشور این روز با عظمت پاس داشته شود.

او تصریح کرد: استان اردبیل با داشتن مرز ۳۸۲ کیلومتری مراودات خوبی را با کشور آذربایجان دارد و باید تصمیم‌گیران ملی در مرکز فضایی را فراهم کنند تا گمرک بیله‌سوار احیا شده و با قدرت به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سفر رییس جمهور به استان اردبیل به خاطر راه آهن اردبیل به تعویق افتاده و اگر قرار است این پروژه امسال تکمیل نشود، ضرورتی برای تداوم فشار به پیمانکاران وجود ندارد.

نیکزاد افزود: پیشنهاد می‌کنیم تا اعتبار مورد نیاز برای خرید ۶ هزار تن ریل از کارخانه‌های داخلی تأمین شود تا ما بتوانیم ریل مورد نیاز را خریداری و تحویل پیمانکاران دهیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۷۵۰ میلیارد تومان در تلفیق بودجه سال‌جاری برای راه آهن اردبیل – میانه اختصاص یافت که بخشی از آن تاکنون با تلاش و همت دولت پرداخت شده است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سهم استان از محل تهاتر نفت یک هزار میلیارد تومان است که ۳۰۰ میلیارد تومان آن سهم پروژه راه آهن اردبیل – میانه است که باید در کمترین زمان تخصیص و به این پروژه اختصاص یابد.

نیکزاد بیان کرد: پیمانکاران نیز با وجود مطالباتی که از دولت در احداث راه آهن اردبیل – میانه دارند با تلاشی مضاعف سعی دارند تا قطعات مختلف را تکمیل و تحویل دهند.

او در ادامه سخنان خود یادآور شد: مردم به معنای واقعی از منتخبان خود در مجلس انتظار دارند تا هر چه سریع‌تر این پروژه‌ها را با حمایت دولت به سرانجام برسانند و ما امیدواریم این کار با تلاش مضاعف وزارت راه و شهرسازی به سرانجام برسد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار