هراس دشمنان از اهداف متعالی ملت ایران

امام جمعه ارومیه گفت: حادثه تروریستی کرمان نشان داد که مسیر و هدف ملت ایران درست است و دشمنان از این هدف هراس دارند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ارومیه با اشاره به حادثه ناجوانمردانه تروریستی کرمان گفت: حادثه تروریستی کرمان نشاد داد که مسیر و هدف مردم ایران درست است و دشمنان از این هدف هراس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  اظهار کرد: مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون با این حوادث ناگوار روبه‌رو بودند و هیچگاه احساس شکست نکردند و برخلاف میل دشمنان در پی هر حادثه‌ای با عزم و توان بیشتری به راه خود ادامه دادند.

خطیب جمعه ارومیه اظهار کرد: حادثه ناجوانمردانه تروریستی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت و جراحت تعداد زیادی از هموطنان و زائران مزار شهید سلیمانی شد، نشان از ضعف، ناتوانی و سردرگمی دشمنان کوردل و قسم خورده جمهوری اسلامی ایران دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه افزود:ملت ما از دشمنان و مزدوران داعشی جز این انتظاری ندارند چرا که دشمنان جهانی ما و به خصوص صهیونیست‌های جنایتکار مردم عادی، زنان و کودکان بی گناه را از غزه تا کرمان به خاک و خون می‌کشند.

 وی با بیان اینکه دنیای استکبار به خصوص آمریکا و انگلیس مکار همچنان حامی صهیونیست‌های خونخوار هستند تاکید کرد: مردم مومن و با بصیرت ما از مسئولین انتظار دارند که به این جنایتکاران کودک کش پاسخی کوبنده‌ای و عبرت آموز بدهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تصریح کرد: مشارکت حداکثری و عمومی مردم در انتخابات یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

اما جمعه ارومیه افزود: شورای نگهبان برای تحقق مشارکت حداکثری مردم تدابیری اندیشیده است تا با حفظ اساس و اصول انقلاب و جلوگیری از ورود اندیشه‌های منحرف و افراد فرصت طلب و مخالف با نظام وانقلاب، به مطالبه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب پاسخ مثبت دهند و زمینه انتخابات پرشور و سالم را برای مردم فراهم کنند چرا که این حضور مردم زمینه ساز تحول و تعیین کننده سرنوشت جامعه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.