کاهش زباله‌گردی در پایتخت با کم کردن تعداد پیمانکاران

عضو شورای شهر تهران گفت: تبدیل ۱۵۴ پیمانکار به ۱۴ پیمانکار باعث می‌شود که پدیده زباله‌گردی به طور طبیعی کاهش پیدا کند.

پرویز سروری عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: طرح تحول خدمات شهری و رفت و روب نیز اجرایی شد، باید روش کار پیمانکاران متحول می‌شد که فهرست بها براساس فهرست بهای سازمان برنامه تعیین شد و این امکان فراهم شد که پیمانکاران توانمند انگیزه حضور در عرصه را پیدا کنند. برای اولین بار به گونه‌ای عمل می‌کنیم که پیمانکاران ثبات قرارداد‌ها را ببینند و به نوعی خود را همکار بدانند چراکه رفت و روب وظیفه شهرداری است و باید شاهد تحولات جدی در این زمینه باشیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تبدیل ۱۵۴ پیمانکار به ۱۴ پیمانکار باعث می‌شود که پدیده زباله گردی به طور طبیعی کاهش پیدا کند، یادآور شد: امیدواریم پیمانکاران با عزم جدی تری بر اساس قرارداد سه ساله وارد عمل شوند و مطالبات مردم را در این حوزه محقق کنند.

سروری بیان کرد: روز گذشته در شنبه امید و افتخار، افتتاح کارخانه بازیافت شن و ماسه با ظرفیت ۳۳۰۰ تن را داشتیم که در آینده می‌تواند این ظرفیت به ۸۰۰۰ تن برسد، این در حالی است که این کارخانه سال‌ها بدون استفاده بوده و تنها به دلیل چند مشکل کوچک راه اندازی نشده بود که از مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند برای پیگیری جهت رفع مشکلات آن قدردانی می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار