بخشودگی ۱۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال آب بهای مددجویان تحت حمایت در لرستان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: ۱۴ میلیارد و ۱۴۸ میلیون ریال از آب بهای ۶۱ هزار مددجوی تحت حمایت نهادهای بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان از ابتدای سال تاکنون بخشوده شده است.

یاسر اکبریان اظهار کرد: مددجویان تحت حمایت این نهادها باید جهت معافیت از هزینه‌های آب بها، یک سوم الگوی مصرف را داشته باشند.

وی ادامه داد: علاوه بر بخشودگی ها، امسال ۲۱۶ فقره انشعاب رایگان به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و خانواده های تحت پوشش کمیته امداد(ره) و بهزیستی لرستان واگذار شده است.

اکبریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب لرستان از ابتدای سال جاری تاکنون یک‌هزار و ۵۰۲ میلیارد ریال از مشترکان بخش های خانگی و تجاری طلب دارد تصریح کرد: ۲۸ فقره انشعاب آب به واحدهای صنعتی نیز واگذار شده است و هشت هزار و ۱۵۴ فقره انشعاب غیرمجاز آب تبدیل به مجاز شد.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۳ هزار و ۴۷۰ فقره انشعاب فاضلاب و ۱۱ هزار و ۲۷۴ فقره انشعاب آب به مشترکان استان فروخته و پنج هزار و ۸۸۸ اشتراک فاضلاب نیز نصب شده است.

۶۱۰ هزار مشترک آب و ۳۰۴ هزار مشترک فاضلاب در لرستان وجود دارد.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
جدا .دستتون درد نکنه که آب رو وارد میکنید . رایگان به ضعیف ترینر قشر جامعه میدید.دستتون درد نکنه که تا بحال از ضعیف ترین قشر جامعه پول میگرفتید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۸ ۲۴ دی ۱۴۰۲
خدا رو شکر واقعا قشر ضعیف توان پرداخت نداشتن