همراهی معتمدین با مسئولین باعث رفع مشکلات می‌شود

فرماندار سیب و سوران گفت: همراهی و پای‌کار آمدن معتمدین باعث دلگرمی است، هر جا که معتمدین و مردم همراه و همگام با مسئولین باشند می‌توان به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم گام برداشت.

 فرشاد گرگیچ در نشست هم‌اندیشی معتمدین که با حضور معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، بخشدار مرکزی، فرماندهی انتظامی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و شورای شهر سوران، شورای شهرستان و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان برگزار شد، بیان کرد: همراهی و پای‌کار آمدن معتمدین باعث دلگرمی است، هر جا که معتمدین و مردم همراه و همگام با مسئولین باشند می‌توان به نحو مطلوب و شایسته در راستای تحقق نیازها و خواسته‌ها و رفع مشکلات مردم گام برداشت.

وی اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات مردم شهرستان در حوزه‌های مختلف اعم از سوخت، آب، راه، آموزش، بهداشت و درمان، امنیت و... شبانه‌روز تلاش کرده و خواهیم کرد و طوری نیست که دغدغه نداشته باشیم؛ بلکه همیشه و به طور مستمر موضوعات رصد و پیگیری می‌شوند و دغدغه همه ما این است که این مشکلات رفع شود و می‌دانیم که مشکلات با همکاری مردم، معتمدین و مسئولین رفع خواهد شد.

فرماندار سیب و سوران افزود: در خصوص صفوف شلوغ جایگاه‌های عرضه سوخت باتوجه‌به اینکه در سراسر استان چنین وضعیتی وجود دارد و در راستای مدیریت جایگاه‌های سوخت و نیز نفت سفید و نفت گاز همیشه پیگیری صورت‌گرفته هم از طریق استان و هم از طریق شهرستان و نیز نظارت و رصد جایگاه‌های عرضه سوخت به‌صورت روزانه، اجرای طرح زوج و فرد و سایر اقدامات انجام شده است؛ اما در این مورد نیز همراهی مردم را می‌طلبد که با رعایت نوبت در صفوف جایگاه‌ها و احترام به حقوق شهروندان همکاری لازم را داشته باشند.

گرگیچ همچنین ضمن اشاره به اقدامات و پیگیری‌های انجام شده در حوزه راه، مسکن، کشاورزی، شیلات و... در خصوص پروژه‌های خط انتقال آب سد ماشکید، خط انتقال گاز و بیمارستان، عنوان کرد: لوله‌های مربوط به خط انتقال آب سد ماشکید به شهرهای سوران و سیب خریداری شده و در حال انتقال به شهرستان است و روند اجرای پروژه به طور مطلوب در حال انجام است.

برچسب ها: معتمدین ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار