استاندار چهارمحال و بختیاری:

می‌توان از ظرفیت کشور‌های آسیایی برای توسعه استان بهره‌مند شد + تصاویر

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تیم‌های متعددی در استان برای تقویت صادارت تشکیل شده است، باید با معرفی ظرفیت‌های استان مسیر صادرات به کشور چین را هموار کنیم. ‎

غلامعلی حیدری در دیدار با شو وی سرکنسول چین در بندرعباس با تاکید بر اینکه درصد معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به سایر کشور‌ها هستیم، اظهار کرد: تیم‌های متعددی در استان برای تقویت صادارت تشکیل شده است، باید با معرفی ظرفیت‌های استان مسیر صادرات به کشور چین را هموار کنیم. ‎

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: می‌توان از ظرفیت کشور‌های آسیایی برای توسعه استان بهره‌مند شد، تولیدات استان باید به خوبی معرفی شود، تبادلات با سایر کشور‌ها باید عمق پیدا کند تا شاهد پیشرفت و اشتغال باشیم.

حیدری ادامه داد: کشاورزی، خشکبار، ماهیان سردآبی طبیعی از جمله قزل‌آلا، فولاد، پتروشیمی، گردشگری از جمله قابلیت‌های مهم چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تشکیل زنجیره ارزش راهبردی محصول بادام در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تعریف و ایجاد زنجیره‌های راهبردی ارزش با هدف پیشگیری از خام‌فروشی محصولات از مهمترین گام‌های برداشته شده دراستان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اقدام‌های مهم دولت در بخش جاده‌های ارتباطی استان گفت: حرکت‌های تاثیرگذاری در بخش بهبود وضعیت جاده‌های استان و تبدیل آن‌ها به جاده‌های چهاربانده برداشته شده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف صنعتی، گردشگری و ... ظرفیت سرمایه‌گذاری وجود دارد، این مباحث در کارگروه‌های تخصصی دنبال می‌شود.

حیدری با بیان اینکه کشور ایران ارتباط خوبی با کشور چین دارد، گفت: باید این ارتباطات تقویت شود، اتاق بازرگانی چهارمحال و بختیاری یک ظرفیت مناسب برای تقویت صادرات به این کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی اکبر
۱۳:۰۲ ۲۷ دی ۱۴۰۲
میتوان نه می‌باید و باید از ظرفیت‌های همه کشورهای آسیای برای رشد و پیشرفت استانهای کشور و استانمان بهره گرفت
آخرین اخبار