نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

مقام معظم رهبری از دیر هنگام نگاه مثبتی به حوزه ورزش دارند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت؛ مقام معظم رهبری از دیر هنگام نگاه مثبتی به حوزه ورزش دارند و بر گسترش ورزش همگانی در استان تاکید می‌کنند.

آیت الله محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز شهرستان زاهدان اظهار داشت: مقام معظم رهبری دل جوانی دارند و همیشه بر ورزش کردن که موجب پویایی جامعه می‌شود، تاکید دارند.

 امام جمعه معزز شهرستان زاهدان در ادامه افزود: تقدیر رهبر انقلاب اسلامی از مدال آوران مسابقات آسیایی هانگژو چین نشان از توجه ایشان به قهرمانان و افتخار آفرینان استان سیستان و بلوچستان می‌باشد.

 آیت الله محامی تاکید کرد: در استان استعداد‌های بسیار خوبی وجود دارد که باید این استعداد‌ها شکوفا شوند تا در میادین ملی و بین المللی افتخار و مدال کسب کنند و دل مقام معظم رهبری را شاد کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به جلسه مقام معظم رهبری با مسئولین استان سیستان و بلوچستان، یادآور شد: برای عملیاتی سازی فرمایشات حضرت آقا کمیته‌های مختلفی در شورای راهبردی ورزش استان تشکیل شده است که با پیگیری‌های استاندار و همچنین اهتمام دولت مردمی شاهد تحولات خوبی در حوزه ورزش و جوانان خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.