فرماندار ویژه مهاباد:

ایجاد فضای یاس در ایران اسلامی راهبرد انتخاباتی دشمن است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: خارج کردن مردم از صحنه با ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه، سیاست راهبردی دشمن در روز‌های باقی مانده تا انتخابات ۱۱ اسفند است.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد  امروز در آیین افتتاح کانال تلویزیونی سابلاغ ویژه انتخابات در اداره کل صدا و سیمای مرکز مهاباد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی مردم سالاری است، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار شده است.

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۳ دوره انتخابات ریاست جمهوری، ۱۱ دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، پنج دوره انتخابات خبرگان رهبری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا برگزار شده که نشان از تعلق نظام به مردم است.

عباسی با اشاره افتتاح کانال انتخاباتی و ایجاد فرصت رقابت بین داوطلبان ادامه داد: از افراد تایید صلاحیت شده در دوران تبلیغات انتظار داریم به عملکرد و برنامه‌های خود پرداخته و از تخریب سایر رقیبان خودداری کند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره تاکیدات رهبر معظم انقلاب بر اصل سلامت، رقابت، مشارکت و صیانت از رای مردم، گفت: صدا و سیما در برگزاری انتخابات باشکوه و مشارکت حداکثری از طریق آگاه سازی، تبلیغات و تولید محتوا و گزارش بسیار تاثیرگذار است.

وی تاکید کرد: در این مرحله از روند انتخابات مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۱۵ نفر تایید شده که ۲.۵ برابر انتخابات دوره گذشته مجلس شورای اسلامی در این شهرستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.