تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز خسروی

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تردد بیش از یک میلیون نفر از مرز خسروی در ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت : عمده این افراد زوار اربعین بوده‌اند.

سید شهرام کهریزی سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۱۰ ماهه امسال یک میلیون و ۱۸۲ هزار مسافر از پایانه مرزی خسروی در شهرستان قصرشیرین تردد کرده اند که از این تعداد ۵۵۴ هزار و ۷۶۳ نفر به کشور ورود داشته و ۶۳۷ هزار و ۸۱۴ نفر هم خارج شده اند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تردد خروجی مسافر ایرانی از پایانه مرزی خسروی در این مدت را ۵۷۵ هزار نفر و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی را ۵۰۲ هزار نفر عنوان کرد و افزود: بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در شهریور ماه سال جاری و ایام اربعین حسینی (ع) صورت گرفته است.

کهریزی درباره تردد اتباع خارجی از پایانه مرزی خسروی طی ۱۰ ماهه سال‌جاری گفت: ۵۲ هزار مسافر خارجی از پایانه مرزی خسروی وارد کشور شده اند و ۵۲ هزار و ۸۱۴ نفر هم از پایانه مرزی خسروی خارج شده‌اند.

وی اشاره‌ای هم به اهمیت مرز خسروی داشت و افزود: پایانه مرزی خسروی در شهرستان مرزی قصرشیرین در گذشته جزیی از راه ابریشم بوده و امروز نیز یکی از بهترین معبر‌های کشور برای تردد زوار عتبات عالیات است.

هریزی عنوان کرد: پایانه مرزی خسروی یکی از قدیمی‌ترین و مجهزترین پایانه‌های مرزی در کشور است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.