دانشگاه محقق اردبیلی به دانشجویان بورس صنعت می‌دهد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی این دانشگاه برای همکاری با صنایع در خصوص اعطای بورس صنعت به دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

اسماعیل چمنی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه محقق اردبیلی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل، ارتباط صنعت با جامعه و دانشگاه را جزو ضروریات دانست و گفت: ارتباط با صنعت در حوزه دانش‌بنیان بسیار مهم است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به توانمندسازی دانشجویان رشته‌های مختلف تاکید کرد و افزود: بورس صنعت توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد شده و دانشگاه محقق اردبیلی نیز علاقه‌مند است با همکاری صنایع در خصوص اعطای این بورس به دانشجویان اقدام کند.

به گفته او، در بورس صنعت ۴۰ واحد درسی بر اساس نظر بخش صنعت به دانشجویان ارائه می‌شود تا دانشجو به صورت مهارتی تربیت شده و در بخش صنعت مشغول به کار شود.

چمنی به ایجاد ارتباط موثر به منظور توسعه خدمات تحقیقاتی و مطالعاتی و برنامه‌ریزی مشترک برای همکاری‌های علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه با واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکید کرد و گفت: برای اجرای هر چه بهتر و موثرتر پروژه‌های علمی، پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی با مجموعه های صنعتی استان همکاری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.