مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انقلاب و نظام را بیمه می‌کند

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، انقلاب و نظام اسلامی را بیمه می‌کند.

سردار غلامحسین محمدی اصل با بیان اینکه مشارکت بالا، رقابت سالم و امنیت کافی سه خصیصه بارز یک انتخابات مطلوب است، از مردم استان اردبیل خواست تا با حضور حداکثری در صندوق‌های آرای، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفند ماه امسال حماسه جدیدی در دفتر افتخارات استان ثبت کنند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از تغییر نوع جنگ توسط دشمن از سال ۱۳۸۷ خبر داد و گفت: امروز جنگ نظامی برای ساختارشکنی در جوامع به جنگ شناختی تبدیل شده است.
او با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی و تلاش دشمن با استفاده از این ابزار رسانه‌ای برای دستیابی به اهداف شوم خود اظهار داشت: اگر چنانچه در گذشته دشمن در خارج کشور علیه نظام فتنه‌انگیزی می‌کرد، امروز این کار با استفاده از فضای مجازی به راحتی در قلب خانواده‌های ایرانی اجرا می‌شود.

سردار محمدی اصل در ادامه با بیان اینکه جوانان امروز کمتر از جوانان دوران دفاع مقدس نیستند، گفت: با وجود دروغ‌پردازی و لجن‌پراکنی دشمن در جامعه جوانان میهن اسلامی با بصیرت کافی بر تمام مسائل سیاسی اشراف داشته و تحت تاثیر دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمن قرار نمی‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.