۱۷ پروژه عمرانی در کنارک افتتاح شد

۱۷ پروژه عمرانی، ورزشی، اشتغالزایی و خدماتی گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر در کنارک با حضور قشرهای مختلف مردم و مسوولان افتتاح شد.

فرماندار کنارک عبدالغفور حوت  اظهار کرد: پنج پروژه عمرانی و ورزشی به ارزش بیش از ۷۷۰ میلیارد ریال در بخش کهیر به بهره‌برداری رسیده است.

عبدالغفور حوت افزود: بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و ورزشی از جمله گلخانه سربسته بخش خصوصی در شرکت کشت صنعت گوردیم کهیر با زمینی به مساحت ۲ هکتار با اعتباری بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال، چمن مینی فوتبال در روستاهای دولت آباد، عزیزآباد با اعتباری بیش از ۲۰ میلیارد ریال، ۴.۵ کیلومتر زیرسازی و آسفالت محور روستای جوگن با اعتبار بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال و زیر سازی و آسفالت محور روستای امام آباد بخش کهیر بطول ۵۰۰ متر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد.

وی گفت: زمین چمن مصنوعی گل بزرگ فوتبال شهرستان کنارک با استقبال پرشور و اشتیاق نوجوانان و جوانان علاقمند به ورزش، بویژه فوتبال، افتتاح و آرزوی دیرینه مردم منطقه را برآورده کرد.

فرماندار کنارک ادامه داد: این زمین چمن مصنوعی به دلیل توسعه زیرساخت‌های ورزشی در منطقه، با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی سیستان و بلوچستان، اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری کنارک، بخشداری و دهیاری با زیربنای ۱۵ هزار متر مربع و با اعتباری بیش از ۲۳۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: با افتتاح این پروژه بزرگ، جمعیتی بیش از ۹ هزار نفر در قالب یک‌هزار و ۵۰۰ خانوار از این فضای ورزشی بهره‌مند خواهند شد و فرصتی مناسب برای فوتبال‌ دوستان منطقه برای برگزاری رقابت مختلف ورزشی در این مکان را فراهم می‌کند.

حوت تصریح کرد: کلنگ زنی جایگاه CNG شهر کنارک با مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی نیز انجام شد.

وی با دعوت مردم در راهپیمایی سالگرد انقلاب اسلامی گفت: ۲۲ بهمن نماد وحدت و انسجام هر چه بیشتر ملت ایران است و حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی حاوی این پیام روشن به دشمنان است که فشارها و تحریم ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد .

فرماندار کنارک از تمامی اقشار مردم، علما و روحانیون، ورزشکاران، اصناف و بازاریان، فرهنگیان، دانش آموزان و دانشجویان، سازمان‌های مردم‌نهاد، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و کارمندان، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، دهیاران و سایر اقشار دعوت کرد تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه یاریگر قامت تنومند انقلاب اسلامی بوده و یک‌بار دیگر عظمت و شکوه این انقلاب را به همه جهانیان ثابت کنند.

 

برچسب ها: چمن مصنوعی ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار