۲۵۰ هزار مترمربع از معابر چابهار آسفالت شد

معاون عمران و شهرسازی شهرداری چابهار گفت: ۲۵۰ هزار مترمربع از معابر شهر چابهار به همت دولت سیزدهم و با هدف بهسازی و زیباسازی آسفالت شده است.

ابراهیم بلوچ ر اظهار کرد: چابهار بعنوان شهر توریستی و دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری و سرمایه‌گذاری مطرح و یکی از مقصدهای ویژه گردشگری کشور است و شهرداری هم برای رفاه مردم اقدامات خوبی برای تعویض جداول، زیباسازی و ایجاد بوستان‌ها، افزایش سرانه فضای سبز و بهسازی معابر در دست اجرا دارد.

وی بیان کرد: در مجموع ۲۵۰ هزار مترمربع آسفالت، روکش آسفالت و آسفالت نوارحفاری گازکشی و ترمیم و مرمت معابر انجام شده که از این مقدار ۱۷۶ هزار مترمربع آسفالت جدید هست که با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

معاون عمران و شهرسازی شهرداری چابهار گفت: چهار پیمانکار در حوزه بهسازی معابر و زیباسازی شهر چابهار درحال کار هستند و در مجموع یک‌هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال پروژه در حال اجراست.

وی ادامه داد: ۳۰ هزار متر طول جدولگذاری انجام شده که ۱۳ هزار متر طول تعویض جدولگذاری فرسوده بوده است.

بلوچ بیان کرد: بلوار اصلی شهر وضعیت و چهره خوبی نداشته اما با نگاه مثبت دولت مردمی سه هزار و ۵۰۰ متر طول جدولگذاری و چهار هزار مترمربع پیاده روسازی در حال انجام است.

وی از همراهی و همگامی شورای اسلامی شهر، شهردار و کارکنان شهرداری چابهار برای زیباسازی و فضا و محیط زندگی مردم تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار