اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به راه و شهرسازی اردبیل

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم به اداره کل راه و شهرسازی استان خبر داد.

کمال رحیمی در تشریح عملکرد شاخص معاونت توسعه مدیریت در ۹۲۲ روز خدمت ماندگار از ۱۴ مرداد ماه ۱۴۰۰ الی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در دولت سیزدهم اظهار کرد: تخصیص ۲ هزار و ۱۰۷ میلیارد تومان از ابتدای دولت سیزدهم به اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به‌عنوان اعتبارات ابلاغی کل نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری پیدا کرده است.

او گفت: در این مدت یک‌هزار و ۸۶۶ میلیارد تومان به‌عنوان اعتبارات ملی و همچنین مبلغ ۲۴۱ میلیارد تومان به عنوان اعتبار ابلاغی استانی در دولت سیزدهم جذب شده‌است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ۲۲۶ همکار شامل کارمندان رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مشغول خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

رحیمی اظهار کرد: در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش ارائه خدمات به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی و خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم عزیز استان و مراجعه کنندگان ۲۷ هزارو ۲۴۷ نفر ساعت دوره‌های تخصصی آموزشی به‌صورت حضوری و مجازی برای همکاران برگزار شده‌است.

معاون راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه گفت: اجرای ۴ پروژه عمرانی اصلاح، تعمیرات و بازسازی در ساختمان‌های اداره کل راه و شهرسازی استان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال جهت خدمت رسانی بهتر به مراجعه کنندگان انجام گرفته است.

رحیمی اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مدیرکل محترم راه و شهرسازی استان اردبیل جهت ارتقا معیشت همکاران شاغل و بازنشسته، بیش از ۴۲ میلیارد ریال به‌عنوان وام ضروری و به‌صورت قرض الحسنه به ۱۲۴ نفر از همکاران پرداخت شده‌است.

او افزود: با توجه به حجم گسترده کار و خدمات رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در دو حوزه مهم ساخت ساختمان، مسکن و راه تلاش می‌کنیم با رایزنی و پیگیری از مدیران عالی وزارت راه و شهرسازی و سایر دستگاه‌های متولی سطح حقوق و معیشت همکاران عزیز را ارتقا دهیم. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح‌کرد: با توجه به ابلاغ قانون حمایت از ایثارگران تعداد ۷ نفر از از همکاران شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل مشمول این قانون بودند که تبدیل وضعیت آن‌ها انجام و احکام استخدام رسمی آن‌ها صادر شده و پیگیر وضعیت استخدامی سایر همکاران زحمت کش شرکتی و قراردادی هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار