برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرکرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد از برپایی هفت نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ پاسدار حسن بهرامی اظهار داشت: هفت نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، تولیدات خانگی و کارگاه‌های اشتغالزایی بسیج سازندگی در سطح شهرستان شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه‌ها ترویج فرهنگ کار و تلاش و اشتغال زایی به واسطه فعالیت‌ها و تولید محصولات خانگی است.


بیشتر بخوانید


سرهنگ بهرامی اضافه کرد: به مناسبت‌های مختلف، تا پایان سال برپایی نمایشگاه‌های محصولات خانگی، اشتغالزایی و اقتصاد مقاومتی در سطح شهرستان شهرکرد ادامه خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که هیچ کاری در کشور و مردم نکرده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف پول بیت المال رو چیکار کردن ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۸ بهمن ۱۴۰۲
چرا تمام این سالها پول کشور پول مردم به سمت کسانی سرازیر شده که هیچ کاری در کشور و مردم نکرده اند هیچ مشکلی از مشکلات کشور و مردم را حل نکرده اند !!! هیچ گره ای از مشکلات را باز نکرده اند و فقط به طرق مختلف پول بیت المال رو چیکار کردن ؟؟!!! به جای اینکه پول و سرمایه ی کشور و بیت المال به سمت کسانی سرازیر بشود که باعث پیشرفت کشور و مردم بشوند و گره ای از مشکلات مردم باز کنند !!!!
آخرین اخبار